NESCAFÉ je jedan od najpoznatijih brandova kafe, svaka sedma šolja popijene kafe na svijetu je NESCAFÉ
Sarajevo, 21. januar 2021. – Nestlé je povodom obilježavanje desete godišnjice od pokretanja NESCAFÉ plana najavio nove globalne obaveze, koje se vežu uz brand kafe NESCAFÉ, a koji će do 2025. imati 100% asortimana s provjerenih i certificiranih plantaža. Također, smanjit će se i ukloniti emisije ugljen-dioksida na lokacijama s kojih se nabavlja kafa. Nestlé nastavlja svoj put prema obavezi da će, do 2025. godine, 100% ambalaže Nestlé proizvoda biti moguće reciklirati ili ponovno upotrijebiti, prema ambiciji dostizanja nulte razine emisije karbona do 2050.
Nestlé je prije deset godina pokrenuo Nescafé Plan, s ciljem da ljubiteljima kafe osigura da mogu uživati u omiljenom napitku - kafi, uzgojenoj s poštovanjem. Plan je pomogao u poboljšanju prihoda poljoprivrednika, smanjenju utjecaja plantaža i tvornica kafe na okoliš, te povećanju dobrobiti ruralnih zajednica u mnogim zemljama, kao što su Brazil, Kolumbija, Obala Bjelokosti, Kenija, Meksiko, Filipini ili Vijetnam. U Nescafé Plan, Nestlé je od osnivanja uložio 350 milijuna CHF.
U trenutku kad obilježavamo deset godina uspješnog provođenja Nescafé Plana, želimo odati priznanje svim našim partnerima koji su doprinijeli implementaciji ovoga programa – od poljoprivrednika koji su uzgajali i pažljivo brali odabrana zrna kafe, preko naučno-istraživačkih centara koji su svakoj mješavini pridružili najbolji okus, do naših stručnjaka koji su nas savjetovali u poljoprivrednim praksama i, u konačnici, potrošačima koji su nas svojim izborom podržali u očuvanju budućnosti kafe“, istakla je Atana Škalko, izvršna direktorica kategorije pića za tržište Jugoistočne Europe.
Implementacijom Nescafé Plana od 2010. godine, Nestlé je postigao značajne rezultate:
- Trenutno je 75% kafe za Nescafé proizvode kontroliranog porijekla. Samo u 2020. godini, Nescafé je kupio više od 649.000 metričkih tona kafe kontroliranog porijekla, što je najveći volumen jednog kupca kafe;
- Raspodijeljeno je 235 miliona visokorodnih sadnica kafe otpornih na bolesti, što premašuje početni cilj od 220 miliona. To je pridonijelo obnovi gotovo 120.000 hektara plantaža kafe diljem svijeta;
- Razvijeno je i u prodaju pušteno 15 novih sorti kafe Arabica i Robusta u pet zemalja: Meksiku, Kolumbiji, Ekvadoru, Filipinima i Tajlandu. Ovi biljni materijali imaju veću produktivnost, otpornost i vrhunsku kvalitetu;
- Održano je više od 900.000 treninga za poljoprivrednike o dobrim poljoprivrednim praksama. Ciljevi su bili optimizirati produktivnost i troškove, poboljšati kvalitetu i smanjiti ekološki otisak učinkovitim metodama navodnjavanja ili tehnikama rezidba;
- Osnaženo je više od 10.000 žena i mladih poljoprivrednika kroz voditeljske programe i osposobljavanje za ekonomsko planiranje domaćinstava;
- Ojačane su poslovne vještine više od 10.000 poljoprivrednika, s naglaskom na finansijsku pismenost, vođenje evidencije i poduzetništvo.
Nestlé će objaviti novi i prošireni putokaz održivosti brenda Nescafé prije kraja godine. Kompanija će nastaviti raditi na podsticanju snažnijeg i održivijeg sektora kafe.
Cijeli izvještaj možete pročitati ovdje.