Sort by
Sort by

NESCAFÉ će do 2025. imati 100% asortimana provjerenog porijekla

Nazad na objave za medije

NESCAFÉ je jedan od najpoznatijih brandova kafe, svaka sedma šolja popijene kafe na svijetu je NESCAFÉ

 

Sarajevo, 21. januar 2021.Nestlé je povodom obilježavanje desete godišnjice od pokretanja NESCAFÉ plana najavio nove globalne obaveze, koje se vežu uz brand kafe NESCAFÉ, a koji će do 2025. imati 100% asortimana s provjerenih i certificiranih plantaža. Također, smanjit će se i ukloniti emisije ugljen-dioksida na lokacijama s kojih se nabavlja kafa. Nestlé nastavlja svoj put prema obavezi da će, do 2025. godine, 100% ambalaže Nestlé proizvoda biti moguće reciklirati ili ponovno upotrijebiti, prema ambiciji dostizanja nulte razine emisije karbona do 2050. 

NESCAFÉ plan – kava uzgojena s poštovanjem

Nestlé je prije deset godina pokrenuo Nescafé Plan, s ciljem da ljubiteljima kafe osigura da mogu uživati u omiljenom napitku - kafi, uzgojenoj s poštovanjem. Plan je pomogao u poboljšanju prihoda poljoprivrednika, smanjenju utjecaja plantaža i tvornica kafe na okoliš, te povećanju dobrobiti ruralnih zajednica u mnogim zemljama, kao što su Brazil, Kolumbija, Obala Bjelokosti, Kenija, Meksiko, Filipini ili Vijetnam. U Nescafé Plan, Nestlé je od osnivanja uložio 350 milijuna CHF. 

Nestlé - Atana Škalko, izvršna direktorica kategorije pića za tržište Jugoistočne Europe

U trenutku kad obilježavamo deset godina uspješnog provođenja Nescafé Plana, želimo odati priznanje svim našim partnerima koji su doprinijeli implementaciji ovoga programa – od poljoprivrednika koji su uzgajali i pažljivo brali odabrana zrna kafe, preko naučno-istraživačkih centara koji su svakoj mješavini pridružili najbolji okus, do naših stručnjaka koji su nas savjetovali u poljoprivrednim praksama i, u konačnici, potrošačima koji su nas svojim izborom podržali u očuvanju budućnosti kafe“, istakla je Atana Škalko, izvršna direktorica kategorije pića za tržište Jugoistočne Europe.

Implementacijom Nescafé Plana od 2010. godine, Nestlé je postigao značajne rezultate:

  • Trenutno je 75% kafe za Nescafé proizvode kontroliranog porijekla. Samo u 2020. godini, Nescafé je kupio više od 649.000 metričkih tona kafe kontroliranog porijekla, što je najveći volumen jednog kupca kafe;
  • Raspodijeljeno je 235 miliona visokorodnih sadnica kafe otpornih na bolesti, što premašuje početni cilj od 220 miliona. To je pridonijelo obnovi gotovo 120.000 hektara plantaža kafe diljem svijeta;
  • Razvijeno je i u prodaju pušteno 15 novih sorti kafe Arabica i Robusta u pet zemalja: Meksiku, Kolumbiji, Ekvadoru, Filipinima i Tajlandu. Ovi biljni materijali imaju veću produktivnost, otpornost i vrhunsku kvalitetu;
  • Održano je više od 900.000 treninga za poljoprivrednike o dobrim poljoprivrednim praksama. Ciljevi su bili optimizirati produktivnost i troškove, poboljšati kvalitetu i smanjiti ekološki otisak učinkovitim metodama navodnjavanja ili tehnikama rezidba;
  • Osnaženo je više od 10.000 žena i mladih poljoprivrednika kroz voditeljske programe i osposobljavanje za ekonomsko planiranje domaćinstava;
  • Ojačane su poslovne vještine više od 10.000 poljoprivrednika, s naglaskom na finansijsku pismenost, vođenje evidencije i poduzetništvo.

 

Nestlé će objaviti novi i prošireni putokaz održivosti brenda Nescafé prije kraja godine. Kompanija će nastaviti raditi na podsticanju snažnijeg i održivijeg sektora kafe.

Cijeli izvještaj možete pročitati ovdje.