Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Sort by
Sort by

Naša strategija za ambalažu

Naša strategija za ambalažu

Želimo pomoći stvaranju budućnosti bez otpada.

Naša vizija je da nijedno od naših pakovanja ne završi na deponiji ili kao smeće. Pomažemo stvaranju budućnosti u kojoj pametno dizajnirana pakovanja, inovativni novi materijali, bolja infrastruktura za reciklažu i pakovanja koja se mogu ponovno koristiti ili nadopuniti, mogu spriječiti otpad na kopnu i u oceanima. Ovaj cilj je ambiciozan, ali mi smo odlučni.

Za to je potrebno učešće svih nivoa društva. Kao član inicijative New Plastics Economy fondacije Ellen MacArthur, aktivni smo u razvoju efikasnih sistema prikupljanja, sortiranja i reciklaže otpada u zemljama u kojima poslujemo. Globalni jaz u infrastrukturi je značajan i nije pod našom neposrednom kontrolom, ali radimo na izgradnji uspješnih sistema prikupljanja i obrade resursa s partnerima širom svijeta.

Aktivno zagovaramo usklađenu i bolju regulaciju i pozivamo vlasti da ubrzaju napredak u razvoju infrastrukture. Zagovaramo da UN-ov sporazum Treaty on Plastic Pollution bude zakonski obvezujući što će, nadamo se, rezultirati novim, usklađenim nacionalnim propisima.

Kako radimo na smanjenju naše ambalaže

Naslov
Ambalaža koja se može reciklirati, ponovno koristiti i/ili kompostirati*

Top Text

Postotak

Bottom Text

*Prema fondaciji Ellen MacArthur: „New Plastics Economy Commitment - Commitments, Vision and Definitions” (februar 2020)

Naslov
Ambalaža napravljena od recikliranih i/ili obnovljenih materijala*

Top Text

Postotak

Bottom Text

*U skladu s računovodstvenim standardima održivosti, Standardom odbora za proces hrane FB-PF-410a.1

896.6 Kilotona

Naša strategija pakovanja temelji se na pet stupova

Naša strategija pakovanja temelji se na naučnim spoznajama i radu Nestlé Institute of Packaging Science koji je jedini istraživački institut takve vrste u prehrambenoj industriji. Osnovan je 2019. godine, a u njemu radi oko 50 stručnjaka koji rade na razvoju sljedeće generacije održivijih materijala za pakovanje. Institut pomaže u razvoju načina na koji se pakovanje dizajnira. Razvija sisteme za nadopunu ili ponovnu upotrebu pakovanja, dizajnira pojednostavljene ili reciklirane materijale za pakovanje te razvija visokoefikasne barijerne papire te kompostabilne, biorazgradive materijale i materijale na bio bazi.

Naša strategija temelji se na pet stubova:
 

Stub 1

 

Manje ambalaže – smanjiti

Želimo koristiti manje materijala za ambalažu, uključujući manje plastike koja se prvi put proizvodi, što planiramo smanjiti za trećinu do 2025. godine u odnosu na baznu 2018. godinu.

Primjeri kako to radimo uključuju uklanjanje nepotrebnih plastičnih poklopaca, dodataka, slojeva i folija, te u nekim zemljama postupno ukidanje pakirnih predmeta koji se ne mogu reciklirati.

U Latinskoj Americi imali smo nekoliko inovacija u pakovanju: redizajnirali smo pojedinačne kesice kafe Nescafé i Mahler Bouillon kako bismo smanjili upotrebu plastike u pakovanju za više od 200 tona.

U Kini je Nescafé smanjio težinu boca s gotovim napicima od kafe čime se godišnje uštedi 1733 tone plastike.

Stub 2

 

Manje ambalaže – višekratna upotreba i punjenje

Da bismo smanjili potrebu za jednokratnim pakovanjima, radimo na uklanjanju plastike koja se ne može reciklirati i ulažemo u inovativne, alternativne sisteme isporuke.

Mnoga od ovih rješenja već se koriste na tržištima širom svijeta, uključujući punjive dozatore Indoneziji koji su razvijeni u saradnji s našim partnerom Algramo i neprofitnim inkubatorima Enviu. Novi sistemi su testirani za Milo i Koko Krunch u saradnji s lokalnim trgovcima u Indoneziji.

U Njemačkoj smo proveli pilot projekt sa start up kompanijom Circolution. Tim je u nekoliko trgovina prehrambenim proizvodima testirao nove standardizirane višekratne posude od nehrđajućeg čelika za Nesquik koje se mogu integrisati s postojećom infrastrukturom za povrat i čišćenje.

Vezano za transportno pakovanje, inovacije su nam pomogle zamijeniti plastičnu termosakupljajuću foliju na paletama te smo počeli koristiti višekratne kutije za otpremu.

Svjesni smo da treba učiniti još više i sarađujemo s različitim radnim grupama u lancu vrijednosti, poput Consumer Goods Foruma i fondacije Ellen MacArthur.
 

Stub 3

 

Bolje pakovanje - Redizajn

Sarađujemo s drugim kompanijama u industriji kako bismo razvili nove materijale i rješenja za pakovanja.

Do kraja 2021. godine, uklonili smo sve plastične slamke iz naših proizvoda i razvili posebne papirnate kao alternativu.

U našem portfelju stalno procjenjujemo i testiramo naše materijale te uvodimo alternative, poput reciklažnog papira za Maggi kocke za supu u Francuskoj, kako bismo zamijenili omote koji su bili napravljeni od više materijala.

Želimo da sva naša plastična pakovanja budu dizajnirana za reciklažu i da postepeno ukidamo materijale koji se ne mogu reciklirati. Do kraja 2024. godine 86,4% naše plastične ambalaže bilo je dizajnirano za recikliranje.

Stub 4

 

Bolji sistem - Recikliraj

Širom svijeta, gdje poslujemo, radimo i pomažemo da u okolišu ne bude plastičnog otpada 

Podržavamo infrastrukturu za prikupljanje, sortiranje i reciklažu u zemljama u kojima se prodaju naši proizvodi i, u nekim zemljama, želimo prikupiti i reciklirati istu količinu plastike kao što je koristimo u našim proizvodima prema načelu "jedna tona unutra, jedna tona van".

Na primjer, u Maleziji se Nestlé udružio s gradom Petaling Jaya kako bi pokrenuo program prikupljanja i reciklaže od vrata do vrata kao dobrovoljnu inicijativu. Ovaj pilot program priznat je i od strane Programa Ujedinjenih nacija za okoliš (UNEP) i Ministarstva okoliša Malezije kao primjer najbolje prakse odvajanja na mjestu gdje otpad nastaje.

Stub 5

 

Bolji sistem – preispitivanje ponašanja

Rješavanje izazova plastičnog otpada zahtijeva promjenu ponašanja svih u lancu, uključujući Nestlé, maloprodajne partnere, dobavljače i potrošače.

Pokrenuli smo edukaciju o održivijem pakovanju za naše zaposlenike, a želimo educirati i potaknuti i druge kroz različite programe i kampanje kako bismo pomogli svima da zamisle budućnost bez otpada. Primjeri uključuju videozapise programa za prikupljanje kapsula Nespresso, digitalnu platformu Dove Lo Butto u Italiji koja pomaže kupcima da pronađu najbliže mjesto za odlaganje njihovog otpada od pakovanja te kampanje za edukaciju potrošača Nescafé Dolce Gusto u Njemačkoj i Meksiku.

U Sjedinjenim Američkim Državama, Nestlé Health Sciences je uklonio zaštitne poklopce za vitamine i dodatke prehrani koji se teško mogu prikupiti i reciklirati. Naši brendovi Pure Encapsulations i Atrium Innovations podržali su inovaciju digitalnom kampanjom.

U Brazilu, Francuskoj i Švicarskoj naši brendovi kafe Nescafe Dolce Gusto i Nespresso su lansirali biorazgradive kapsule za kafu. Digitalna kampanja, zajedno s informacijama na pakovanju koje potiču odvajanje kućnog organskog otpada i biorazgradivih materijala, povećala je svijest među potrošačima.

Standardizirali smo informacije na stražnjoj strani ambalaže za sve proizvode globalno kako bismo pomogli potrošačima da odgovorno odlažu otpad. To je pokrenuto 2023. godine i nastavlja se kontinuirano s redizajnom svake ambalaže. To uključuje: 

  • Okolišne tvrdnje (izjave, simboli ili grafike) za ambalažu koje ukazuju na okolišni aspekt naše ambalaže ili njezinog sastavnog dijela (npr. reciklirani sadržaj);
  • Sastav materijala ambalaže radi lakšeg sortiranja;
  • Upute za odlaganje;
  • Informacije o krajnjem životnom ciklusu ambalaže (npr. reciklabilno, višekratno upotrebljivo), uključujući logotip koji prikazuje programe za upravljanje ambalažnim otpadom uspostavljene u saradnji s trećim stranama.
Stvaranje zajedničkih vrijednosti i Izvještaj o održivosti