Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Sort by
Sort by

Nestlé objavio rezultate poslovanja za prva tri mjeseca 2021. godine

nestle
Nazad na objave za medije

22.04.2021., Sarajevo - Nestlé je danas predstavio svoje rezultate poslovanja za prva tri mjeseca 2021. godine. Iako u vrlo izazovnom okruženju, kompanija Nestlé je uspjela da nakon uspješne 2020. nastavi sa poboljšanjem organskog rasta i profitabilnosti u i ovoj godini. Ova najveća svjetska prehrambena kompanija predstavila je poslovne rezultate za prvi kvartal ove godine, u kojem se kaže:

  • Organski rast dostigao je 7,7%, uz stvarni unutarnji rast od 6,4% i rastom cijene od 1,2%. Rast se temeljio na ranim znakovima oporavka vanjskih kanala, poboljšanih cijena i povećanja tržišnog udjela.
  • Devizni promet smanjio je prodaju za 5,3% zbog kontinuiranog uvažavanja švicarskih franaka u odnosu na većinu valuta. Neto dezinvestiranje imalo je negativan utjecaj od 1,0%. Zbog toga je ukupna prijavljena prodaja porasla za 1,3% na 21,1 milijardu CHF (3M-2020: CHF 20,8 milijardi).
  • Upravljanje portfeljem je i dalje na pravom putu. Prodaja regionalnih brendova izvorske vode tvrtke Nestlé, poslovanje s pročišćenom vodom i usluga dostave pića u SAD-u i Kanadi završeni su 31. ožujka 2021. godine.
  • Potvrđena su predviđanja za cijelu 2021. godinu: nastavak povećanja organskog rasta prodaje prema srednjoj jednocifrenoj stopi. Temeljna operativna profitna marža trgovanja s kontinuiranim umjerenim poboljšanjem. Očekuje se da će se temeljna zarada po dionici u stalnoj valuti i učinkovitosti kapitala povećati.

Laurentiu – Florin Dimitriu, generalni direktor Nestlé Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina, izjavio je: „Imali smo izvrstan početak godine, postigavši snažan organski rast prodaje u prvom tromjesečju: na nivou Jugoistočnog tržišta 4,6%, dok je u regiji Sjevernog Jadrana (Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina) organski rast iznosio čak 7,7%. Nastavljamo s podrškom lokalnim zajednicama - više od 55.000 CHF donirano je lokalnim organizacijama Crvenog križa i bankama hrane. Također, direktno radimo sa državnim vlastima u BiH kako bismo pružili podršku i ubrzali lokalne programe vakcinacije.“

Florin Dimitriu

Prema kategoriji proizvoda, ključni pokretači rasta na globalnom nivou bili su kafa i hrana za kućne ljubimce potaknuta kontinuiranim zamahom u e-trgovini i novim lansiranjima proizvoda. Kafa je zabilježila dvocifreni rast, uz snažnu potražnju za proizvodima marke NESCAFÉ i STARBUCKS. Kulinarski asortiman bilježi visok jednocifreni rast, predvođen MAGGI začinima, Garden Gourmetom i nedavno stečenim biznisom Mindful Chef. Segment dječje hrane bilježi negativan rast zbog gomilanja zaliha potrošača u martu prošle godine i niže stope nataliteta u kontekstu pandemije. Kategorije Vode i Nestlé Professional izvijestili su o smanjenju prodaje, uz poboljšanje pred kraj tromjesečja.

Cijeli izvještaj možete pročitati na
nestle.com.

NESTLÉ U ZAJEDNICI

  • Kompanija Nestlé u svom portfelju ima više od 2.000 brendova i 10.000 vrsta proizvoda, a na tržištu regije dostupno je više od 30 brendova i 700 vrsta proizvoda iz sedam kategorija
  • Nestlé Adriatic obuhvata tržišta Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Sjeverne Makedonije, Crne Gore, Slovenije i Kosova, koje je s Bugarskom i Rumunjskom dio tržišta Nestlé JI Europa
  • Diljem svijeta, kompanija ima 403 tvornica, od kojih unutar Jugoistočnog tržišta dvije (Sofija, Surčin)
  • U posljednjih pet godina, više od 100.000 potrošača s područja regije učestvovalo je u Nestlé istraživanjima i izravno utjecalo na daljnji razvoj i širenje portfelja proizvoda u skladu s potrebama lokalnih potrošača
  • U posljednjih deset godina, kroz projekt Zdravo!, kompanija je investirala više od 400.000 KM u edukaciju o prehrani