Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Sort by
Sort by

Nestlé objavio polugodišnje rezultate poslovanja

Nestlé objavio rezultate za prvo polugodište 2021
Nazad na objave za medije

29.07.2021., Sarajevo –  Nestlé je danas predstavio svoje polugodišnje rezultate za 2021. godinu. Tom prilikom, Mark Schneider, izvršni direktor kompanije Nestlé, je izjavio: „Želim da se zahvalim Nestlé timu na njihovoj kontinuiranoj posvećenosti da ispune želje potrošača i na neumornom fokusu u radu. Organski rast bio je jak u većini zemalja, s odličnom prodajom u maloprodajnim kanalima i povratku na out-of-home kanale. Kroz brze inovacije, veliku podršku brenda, pojačanu digitalizaciju i snažan menadžment portfolija, izgradili smo temelj za konstantan organski rast u predstojećim godinama. Nestlé će nastaviti da investira, s ciljem budućeg profitabilnog rasta“.

Polugodišnje rezultate donosimo u nastavku:

•    Organski rast dostigao je 8,1%, sa stvarnim internim rastom od 6,8% i rastom cijena od 1,3%. Rast podržava i održivi zamah u maloprodajnim kanalima, te ponovni rast out-of-home kanala, uz povećanje cijena i tržišnog udjela.
•    Ukupna prodaja za prvu polovicu 2021. godine porasla je za 1,5% u odnosu na prošlu godinu i iznosi 41,8 milijardi švicarskih franaka. 
•    Osnovna marža operativne dobiti od trgovanja (UTOP) dosegla je 17,4% i tako ostala nepromijenjena u odnosu na prethodnu godinu. 
•    Zarada po dionicama porasla je za 10,5% prema stalnoj valuti i po izvještajnoj osnovi porasla je za čak 8,3%. 
•    Protok novca iznosio je 2,8 milijardi švicarskih franaka.
•    Daljnji napredak u upravljanju portfeljem: u aprilu, Nestlé je sklopio ugovor o kupnji The Bountiful Company. Očekuje se da će se transakcija finalizirati u augustu. 
•    Predviđanja za drugu polovicu 2021. godine: očekuje se organski rast prodaje za cijelu godinu u visinu od 5% do 6%. Osnovna marža operativne dobiti pri trgovanju se sada očekuje da dosegne oko 17,5%. 

Laurentiu Florin Dimitriu direktor Nestle

Laurentiu-Florin Dimitiru, generalni direktor Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu, je poručio:

"Poslovanje Nestlé SEM tržišta za prvu polovicu 2021. godine usklađeno je s našim ciljevima, dosegnuvši 11,1% organskog rasta. Adriatic regija (HR, SI, BA) je pridonijela tržišnim ciljevima s 10,9% organskog rasta. Kategorije s najvećim rastom su poslastice, Nestlé Professional (za HoReCa), Nestlé Nutrition (dječja hrana) i Purina (hrana za kućne ljubimce). Donirani resursi za podršku zajednicama u prevladavanje ovog izazovnog vremena - 185.000 švicarskih franaka organizacijama Crvenog križa i bankama hrane. Nastavljamo istraživati i nastojimo pomicati granice mogućeg s hranom - fokusiramo se na okus, prehranu i na stvaranje rješenja koja su dobra za zemlju.
 
Povećali smo ulaganja u naš lokalni projekat u BiH, Zdravo!, Nestlé NeedsYOUth, Čista umjetnost, te smo odlučni da nastavimo podržavati lokalnu zajednicu u još većoj obradi tema pravilne ishrane, zapošljavanja mladih i brige za okoliš.”

Nestlé je u proteklom periodu u Bosni i Hercegovini pružio i podršku lokalnim zajednicama putem donacije za pomoć u ubrzanju procesa vakcinacije u iznosu od 100.000 švicarskih franaka.