Nestlé jača aktivnosti za očuvanje okoliša u BiH

  • Nestlé se pridružuje projektu Let's Do It BiH i pokreće kampanju „Čista umjetnost“
  • Nestlé stvara savezništva, te se aktivnostima pridružuju i Nestlé partneri poput distributera i trgovačkih partnera
pogled na rijeku
Nazad na objave za medije

24.08.2021., SarajevoNestlé u BiH udružuje snage s Udruženjem „Ruke“ i njihovim projektom Let's Do it BiH. Zajedno će provoditi niz aktivnosti usmjerenih na edukaciju građana o važnosti brige za okoliš s naglaskom na smanjenje otpada od plastike, odgovorno korištenje vode i pravilno odlaganje otpada. Saradnja počinje akcijom čišćenja u Sarajevu, gdje će i Nestlé uposlenici dati svoj doprinos. Vrhunac kampanje biti će izložba otvorena za javnost ,,Čista umjetnost''. Posebnost je što Nestlé stvara savezništva, te se aktivnostima za očuvanje okoliša pridružuju i Nestlé partneri poput distributera i trgovačkih partnera.

Prema istraživanjima* , svaki stanovnik BiH u prosjeku proizvede oko 350 kilograma otpada u toku godine. Potrebno je zajedničko djelovanje svih aktera kako bi pozitivni pomaci prema održivosti i boljitku planete bili vidljivi.

Nestlé je najveća prehrambena kompanija na svijetu koja dnevno u svijetu proda preko milijardu proizvoda. S tim dolazi i velika odgovornost prema zajednicama, ali i prema planetu. U potpunosti transformiramo svoje poslovanje prema održivosti – od nabave sirovina, proizvodnog procesa, distribucije, pa do edukacije partnera i krajnjih potrošača. Inovacije s naglaskom na održivost poput SMARTIES, MAGGI Super Supa i NESCAFÉ dokaz su tome. Također, želimo inspirisati naše građane kako bi malim svakodnevnim koracima doprinijeli pozitivnim ekološkim promjenaistaknuo je Milan Dukić, voditelj prodaje kompanije Nestlé za BiH.

Udruženje „Ruke“ od 2012. u sklopu internacionalnog projekta Let's Do It provodi lokalne volonterske akcije čišćenja ilegalnih deponija otpada i sadnje drveća, u kojima je učestvovalo skoro 200.000 volontera i očišćeno je desetine hiljada tona otpada i zasađeno skoro pola miliona sadnica raznih vrsta drveća.

okolis

"Drago nam je što je kompanija Nestlé uvidjela problem koji ogromne količine otpada prave našoj životnoj sredini, te odlučila na originalan i kreativan način djelovati na svijest naših sugrađana i poslati poruku da otpad nije samo smeće, nego i jako važan i nedovoljno iskorišten resurs. Posebno zadovoljstvo čini nam to što je ovako velika i uspješna kompanija potencijal za saradnju prepoznala upravo u Let's Do It-u, te ćemo na ovaj način zajedno napraviti uvertiru za globalnu ekološku akciju – Svjetski dan čišćenja," poručili su ispred projekta "Let's Do It" u BiH.

Kompanija Nestlé se obvezala da će se do 2025. godine 100% ambalaže svih proizvoda moći reciklirati ili ponovo upotrijebiti, da će prepoloviti svoje emisije stakleničkih plinova do 2030. godine, te da će do 2050. postignuti nultu stopu emisije stakleničkih plinova. 

*Prema istraživanjima Federalnog ministarstva za zaštitu i okoliš

Više o Nestlé putu ka održivosti pročitajte ovdje.

 

Nestlé u zajednici

  • Kompanija Nestlé u svom portfelju ima više od 2.000 brendova i 10.000 vrsta proizvoda, a na tržištu regije dostupno je više od 30 brendova i 700 vrsta proizvoda iz sedam kategorija
  • Nestlé Adriatic obuhvata tržišta Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Sjeverne Makedonije, Crne Gore, Slovenije i Kosova, koje je s Bugarskom i Rumunjskom dio tržišta Nestlé JI Europa
  • Diljem svijeta, kompanija ima 403 tvornica, od kojih unutar Jugoistočnog tržišta dvije (Sofija, Surčin)
  • U posljednjih pet godina, više od 100.000 potrošača s područja regije učestvovalo je u Nestlé istraživanjima i izravno utjecalo na daljnji razvoj i širenje portfelja proizvoda u skladu s potrebama lokalnih potrošača 
  • U posljednjih deset godina, kroz projekt Zdravo!, kompanija je investirala više od 400.000 KM u edukaciju o prehrani