24.08.2021., Sarajevo – Nestlé u BiH udružuje snage s Udruženjem „Ruke“ i njihovim projektom Let's Do it BiH. Zajedno će provoditi niz aktivnosti usmjerenih na edukaciju građana o važnosti brige za okoliš s naglaskom na smanjenje otpada od plastike, odgovorno korištenje vode i pravilno odlaganje otpada. Saradnja počinje akcijom čišćenja u Sarajevu, gdje će i Nestlé uposlenici dati svoj doprinos. Vrhunac kampanje biti će izložba otvorena za javnost ,,Čista umjetnost''. Posebnost je što Nestlé stvara savezništva, te se aktivnostima za očuvanje okoliša pridružuju i Nestlé partneri poput distributera i trgovačkih partnera.
Prema istraživanjima* , svaki stanovnik BiH u prosjeku proizvede oko 350 kilograma otpada u toku godine. Potrebno je zajedničko djelovanje svih aktera kako bi pozitivni pomaci prema održivosti i boljitku planete bili vidljivi.
Nestlé je najveća prehrambena kompanija na svijetu koja dnevno u svijetu proda preko milijardu proizvoda. S tim dolazi i velika odgovornost prema zajednicama, ali i prema planetu. U potpunosti transformiramo svoje poslovanje prema održivosti – od nabave sirovina, proizvodnog procesa, distribucije, pa do edukacije partnera i krajnjih potrošača. Inovacije s naglaskom na održivost poput SMARTIES, MAGGI Super Supa i NESCAFÉ dokaz su tome. Također, želimo inspirisati naše građane kako bi malim svakodnevnim koracima doprinijeli pozitivnim ekološkim promjena - istaknuo je Milan Dukić, voditelj prodaje kompanije Nestlé za BiH.
Udruženje „Ruke“ od 2012. u sklopu internacionalnog projekta Let's Do It provodi lokalne volonterske akcije čišćenja ilegalnih deponija otpada i sadnje drveća, u kojima je učestvovalo skoro 200.000 volontera i očišćeno je desetine hiljada tona otpada i zasađeno skoro pola miliona sadnica raznih vrsta drveća.
"Drago nam je što je kompanija Nestlé uvidjela problem koji ogromne količine otpada prave našoj životnoj sredini, te odlučila na originalan i kreativan način djelovati na svijest naših sugrađana i poslati poruku da otpad nije samo smeće, nego i jako važan i nedovoljno iskorišten resurs. Posebno zadovoljstvo čini nam to što je ovako velika i uspješna kompanija potencijal za saradnju prepoznala upravo u Let's Do It-u, te ćemo na ovaj način zajedno napraviti uvertiru za globalnu ekološku akciju – Svjetski dan čišćenja," poručili su ispred projekta "Let's Do It" u BiH.
Kompanija Nestlé se obvezala da će se do 2025. godine 100% ambalaže svih proizvoda moći reciklirati ili ponovo upotrijebiti, da će prepoloviti svoje emisije stakleničkih plinova do 2030. godine, te da će do 2050. postignuti nultu stopu emisije stakleničkih plinova.
*Prema istraživanjima Federalnog ministarstva za zaštitu i okoliš
Više o Nestlé putu ka održivosti pročitajte ovdje.
Nestlé u zajednici
- Kompanija Nestlé u svom portfelju ima više od 2.000 brendova i 10.000 vrsta proizvoda, a na tržištu regije dostupno je više od 30 brendova i 700 vrsta proizvoda iz sedam kategorija
- Nestlé Adriatic obuhvata tržišta Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Sjeverne Makedonije, Crne Gore, Slovenije i Kosova, koje je s Bugarskom i Rumunjskom dio tržišta Nestlé JI Europa
- Diljem svijeta, kompanija ima 403 tvornica, od kojih unutar Jugoistočnog tržišta dvije (Sofija, Surčin)
- U posljednjih pet godina, više od 100.000 potrošača s područja regije učestvovalo je u Nestlé istraživanjima i izravno utjecalo na daljnji razvoj i širenje portfelja proizvoda u skladu s potrebama lokalnih potrošača
- U posljednjih deset godina, kroz projekt Zdravo!, kompanija je investirala više od 400.000 KM u edukaciju o prehrani