Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Nestlé i Savez za mlade stvorit će 300.000 novih poslovnih mogućnosti za razvoj karijere mladih do 2025.

Nazad na objave za medije

Regionalna kampanja Summer's Cool od naredne godine se širi i na područje BiH 

 

Sarajevo, 27. oktobar 2020. - Pandemija COVID-19 snažno utječe na mlade, kojih je, prema istraživanju EUROSTATA, više od tri miliona nezaposlenih samo u Evropi. Nestlé i 300 kompanija-partnera Saveza za mlade (Alliance for YOUth) stoga su danas najavili kako će zajedničkim snagama, do 2025. godine, stvoriti 300.000 novih poslovnih mogućnosti za razvoj karijere mladih diljem Evrope, Bliskog Istoka i Sjeverne Afrike. Kao osnivač i aktivni član Saveza, Nestlé se samostalno obavezao na otvaranje novih 20.000 mogućnosti za prvo zaposlenje i 20.000 pripravništava i osposobljavanja, uz poseban naglasak na razvijanju digitalnih i zelenih vještina.

"Kroz inicijativu Nestlé needs YOUth, iz koje je nastao Savez za mlade, od 2013. godine pružili smo priliku za usavršavanje i zaposlenje više od 26.000 mladih diljem Europe. U Hrvatskoj i Srbiji dijelom programa bilo je više od 6.700 mladih, kroz razne programe pripreme za posao, dok je njih više od 280 bilo uključeno direktno u programe prakse i pripravništva. Ponosim se što nastavljamo ovo putovanje." – izjavila  je  Jovana Uzelac, direktorica ljudskih resursa za Jugoistočno tržište, Nestlé.

Jovana

Dosadašnje inicijative bile su fokusirane na zemlje regije, a vođeni pozitivnim povratnim informacijama učesnika, kompanija je njihovo područje djelovanja odlučila proširiti i na BiH. Tako će već narednog ljeta mladima iz naše zemlje biti dostupna prva virtualna edukacija Summer's Cool, koja je već dostupna u regiji. U okviru ovog programa, mladima će potpuno besplatno biti pružena prilika da uče od stručnjaka iz područja prodaje, nabavke, marketinga, e-poslovanja, te komunikacija u međunarodnom okruženju, ali i da kroz praksu primijene naučeno u formalnom obrazovanju. 

mladi
Marco

Nestlé partneri Saveza za mlade u Evropi su Adecco Group, BT, Cargill, CEMEX, ENGIE, EY, Facebook, Firmenich, Microsoft, Nestlé, Nielsen, Publicis Groupe, Salesforce, Solvay te White & Case.