Nestlé Grupa zaključila je akviziciju kompanije Fajzer Nutrišn (Pfizer Nutrition) u vrednosti od 11,85 milijardi dolara. Proces integracije obuhvata i prelazak 4500 zaposlenih kompanije Fajzer Nutrišn u Nestlé. Akvizicija će unaprediti poslovanje kompanije Nestlé u oblasti proizvodnje dečije hrane, koju će se dalje usmeriti na rast, prisustvo na globalu i vodeću poziciju u istraživanju i razvoju.
Jaki brendovi, širok asortiman proizvoda, talentovani zaposleni posvećeni uspešnosti poslovanja, kao i geografska prisutnost kompanije Fajzer Nutrišn, koja ostvaruje 85% prodaje na tržištima u nastajanju, u potpunosti odgovaraju principima poslovanja kompanije Nestlé u segmentu dečije hrane.
Fajzer Nutrišn je dinamična kompanija koja upotpunjuje postojeći asortiman Nestlé Grupe jakim brendovima u ključnim segmentima i područjima. Akvizicija će takođe omogućiti kombinovanje poznatih Pfizerovih brendova poput S-26 Gold, SMA i Promil sa postojećim asortimanom uspešnih Nestlé brendova, kao što su Nan, Gerber, Lactogen, Nestogen i Cerelac žitarice za bebe, koji odavno uživaju poverenje potrošača.