Sort by
Sort by

Objavljen Izvještaj o progresu inicijative „Stvaranje zajedničke vrijednosti“

Nazad na objave za medije
djevojcice za nestle

Danas je objavljen Izvještaj o progresu inicijative „Stvaranje zajedničke vrijednosti“ za 2019. godinu“, u kojem je prikazan napredak kompanije Nestlé na putu ka ostvarenju svih 36 obećanja vezanih za društvene i okolišne teme. U fokusu ovog izvještaja nalaze se obećanja čije je kompletiranje planirano do kraja 2020. godine, a izvještaj nudi detaljan pregled svih napora koje je kompanija uložila, poput lansiranja zdravih proizvoda, odgovornog snabdijevanja sirovinama, te doprinosa kreiranju budućnosti bez otpada. 

„Ovaj izvještaj ističe napredak koji je naša kompanija postigla u protekloj godini. Znamo da moramo učiniti više u mnogim segmentima. Zbog toga već imamo nova javna obećanja, poput onih u vezi s klimom i plastikom, odnosno ambalažama. Pandemija COVID-19 je dodatno istakla ulogu kompanija u društvu, stoga mi nastavljamo biti podrška dobavljačima, kupcima, te potrošačima." istakao je ovim povodom Rob Cameron, globalni voditelj odjela za odnose s javnosti.

Nestlé je u 2019. godini ubrzao proces transformacije svojih proizvoda. Tako je prošle godine, s ciljem odgovaranja na specifične potrebe i ključne nedostatke u prehrani beba, djece, njihovih majki, ali i trudnica, lansirano skoro 1.400 proizvoda. Istovremeno, Nestlé radi na smanjenju udjela šećera i soli, i povećanju količine povrća, proteina i vitamina u proizvodima.

Paralelno, Nestlé se bavi i ekonomskim, socijalnim, te ekološkim izazovima vezanim za nabavku sirovina. To, između ostalog, uključuje zaštitu prava radnika i djece, te zaustavljanje krčenja šuma. 

S ciljem doprinošenja kreiranju budućnosti bez otpada, Nestlé ulaže i u transformaciju svojih operacija, pa je tako, do kraja 2019. godine, 80% (328) Nestlé tvornica postiglo stopu nultog otpada. Kompanija je već ispunila svoje obećanje da će do 2020. godine smanjiti upotrebu ambalaže za 140.000 tona, a sada ulaže dodatne napore kako bi do 2025. godine 100% svih ambalaža bilo moguće reciklirati ili ponovo iskoristiti.

Također, Nestlé nastavlja i promociju različitosti u kompaniji, a na tom putu ključna komponenta je ravnoteža spolova. Posljednjih godina kompanija bilježi napredak, pa tako 42% rukovodećih pozicija sada imaju žene. Nestlé je prošle godine lansirao i plan ubrzanja ravnoteže spolova, kako bi udio žena na 200 ključnih rukovodećih pozicija povećao sa oko 20% na 30% do 2022. godine.

Paralelno sa objavljivanjem izvještaja, udruživanjem snaga s Međunarodnom federacijom društava Crvenog krsta i Crvenog polumjesec, Nestlé pojačava i svoj globalni odgovor. Izvještaj o napretku inicijative „Stvaranje zajedničke vrijednosti“ za Nestlé u 2019. godini dostupan je na linku.