60/40+

Potrošači su središnja točka oko koje se kroji princip poslovanja tvrtke Nestlé. Jedan od alata kojim Nestlé prikuplja želje i potrebe svojih potrošača, kako bi na njih mogao odgovoriti, je 60/40+.

Zamislite da je 60/40+ rendgen naših proizvoda u kojem je potrošač ključni sudionik. Sukladno željama i potrebama potrošača, Nestlé kontinuirano radi na poboljšavanju svojih proizvoda. Glavni cilj je poboljšati recepturu, obogatiti proizvod hranjivim vrijednostima, a istovremeno zadržati dobar okus proizvoda.

60/40+ je istraživanje kojemu je cilj dobiti prednost nad konkurentskim proizvodom, a istovremeno saznati što potrošači od ispitivanog proizvoda očekuju i žele.

Danas potrošači postaju sve svjesniji važnosti pravilne prehrane i oprezni su oko hrane koju unose u svoj organizam. Osnovna želja potrošača je hrana u kojoj mogu uživati, a da istovremeno ne narušavaju svoje zdravlje i osiguravaju svom organizmu unos hranjivih vrijednosti.

Nestléov odgovor je koncept Prehrane, zdravlja i zdravog života koji provlači kroz sve sfere svog poslovanja, od kreiranja novih proizvoda, poboljšanja postojećih, edukacije zaposlenika i potrošača o važnosti pravilne prehrane do programa društveno odgovornog poslovanja.