Politika kvalitete


Kvalitet je temelj naše kompanije za prehrambene proizvode, ishranu, zdravlje i zdrav život

Odgovarajući na potrošačke potrebe za ishranom, užitkom i kvalitetom kojoj mogu vjerovati, Nestlé nastoji stvoriti vrijednost koja se može dugoročno održati. Svakoga dana milijuni ljudi širom svijeta iskazuju nam povijerenje odabirom Nestlé proizvoda i brendova. To se povijerenje temelji na imidžu kvaliteta i ugledu visokih standarda koji se godinama stvarao.

Svaki proizvod na polici, svaka usluga i svaki kontakt s kupcima doprinose stvaranju takvog imidža. Trgovačka marka Nestlé na nekom proizvodu garancija je kupcu da je siguran za korištenje, da je u skladu sa svim važećim zakonima i propisima te da bez izuzetaka udovoljava visokim standardima kvaliteta.

Svaki pojedini zaposleni u Nestléu uključen je i posvećen postizanju visokih standarda kvaliteta prema našim kupcima i potrošačima.

Kvalitetom se pridobija poverenje potrošača

Potpuno smo predani stvaranju usluga i proizvoda koji mogu odgovoriti na potrebe naših kupaca i potrošača, ispunjavajući im želje i obezbeđujući zdravu ishranu.

Cilj nam je pridobiti poverenje kupaca i potrošača neprestano ih osluškujući, pazeći na njihova očekivanja i dosljedno udovoljavajući njihovim potrebama i željama.

Naši su nam kupci i potrošači u središtu pažnje, pa razumijemo njihovo opravdano zanimanje za postupke, uvjerenja i aktivnosti Nestléa koji stoje iza brandova kojima vjeruju.

Kvalitet je predanost svih

Naša Uprava predvodi, postavlja ciljeve i dokazuje svoju predanost kvalitetu sprovodeći u delo ono o čemu pričaju. Ljudi na svim položajima u Nestléu u cijelom vrijednosnom lancu u potpunosti su odgovorni za poštivanje obveznih načela, normi i upustava, za održavanje dogovorenih standarda kvaliteta te za njihovo stalno unapređivanje.

Zaposleni zaduženi za kvalitet na svim nivoima predstavnici su kvaliteta, sigurnosti hrane i usklađenosti s propisima. Promovišu svijest o kvalitetu, ocijenjuju rezultate i navode organizaciju na održavanje i unapređivanje standarda kvaliteta.

Svoje smo poslovne partnere upoznali s našim standardima kvaliteta, pa se od njih očekuje predanost kvalitetu, kao i dosledno ispunjavanje naših zahteva.

Kvalitet je težnja potpunoj ispravnosti i produktivnosti

Usmjereni smo na činjenice i rezultate i zato u svemu što radimo težimo potpunoj ispravnosti i izvrsnosti.

Usvojili smo „politiku bez gubitaka“ te stalno tražimo prilike za konkurentnost i stalni napredak standarda kvalitete s kojima se susreću naši kupci i potrošači.

Kako bismo obezbijedili visoko kvalitetne standarde, pribavljamo potrebna sredstva, opremu, postupke i sisteme. Radimo na potrebnim stručnim i tehničkim vještinama. Razvijamo program obuke i timski rad koji su ključni za uspješno sprovođenje tih standarda i za postizanje izvrsnosti i konkurentnosti.

Kvalitet je garancija sigurnosti hrane

Sprovodimo politiku potpune usklađenosti s obveznim standardima i načelima našeg Sistema upravljanja kvalitetom, koji uključuju sigurnost hrane te regulativne i kvalitativne uslove na svakom koraku vrijednosnog lanca.

Mjerimo svoje kvalitativne rezultate i zadovoljstvo kupaca i potrošača slušajući ih. Nedostaci i pogreške se analiziraju te se smjesta pokreće akcijski plan kojim se ispravljaju i unapređuju.

Naš Sistem upravljanja kvalitetom je u skladu s međunarodnim standardima, a potpuna se transparentnost obezbeđuje kontrolom nezavisnih spoljnih organa.

Svojom organizacijom, koja se temelji na strogoj disciplini, proaktivnosti te činjeničnoj i otvorenoj komunikaciji težimo idealnom izvođenju naših kvalitativnih aktivnosti.

Više o Nestlé politici kvalitete možete pročitati ovdje.