Pravi prijatelji ne čekaju potvrdu o pročitanoj poruci ,,seen'' kako bi se vidjeli

To Press Releases listSarajevo,jun 1, 2017

Istraživanje* kompanije Nestlé provedeno na mladima od 15 do 25 godina na temu prijateljstva pokazalo je:

  • kako mladi provode približno isti dio slobodnog vremena, odnosno četvrtinu dana, u online komunikaciji sa prijateljima i u ispijanju kafe ili druženju s njima
  • mlade osobe imaju dva ili tri prijatelja za koja bi „dali ruku“
  • 92% mladih bi se odreklo Facebooka u korist odlaska na kafu s prijateljima 
  • trećina ispitanika piše poruke na mobilnom uređaju dok pije kafu s prijateljima

 

Pravi prijatelji ne čekaju potvrdu o pročitanoj poruci ,,seen''  kako bi se vidjeli s prijateljima. Osim toga, pravi prijatelji ,,lajkaju'' i ,,chataju'' uživo te ne ,,sheraju''  fotografije, već dijele uspomene – zaključak je istraživanja kojim je kompanija Nestlé željela ispitati koliko su prijateljstva zaista snažna.

Podaci pokazuju kako je čak 94% mladih u ovom uzrastu aktivno na nekoj od društvenih mreža ili koristi aplikacije za komunikaciju, a Facebook profil ima njih čak 93%. Ipak, mladi provode približno isti dio slobodnog vremena, odnosno četvrtinu dana, u online komunikaciji s prijateljima i ispijanju kafe ili druženju s njima.

S druge strane, na pitanje s koliko su ljudi aktivno u kontaktu preko Facebooka, 10% ih je odgovorilo „s jednim do devet“, dok su ostali u redovnom kontaktu s više od 10 osoba. Značajno je i da 94% ispitanika ima više od 500 prijatelja na svojim profilima, a njih 42%, i to većinom ženskog spola, nikad nije poslalo zahtjev za prijateljstvom nekome koga lično ne poznaje. S druge strane, 15% ispitanika, i to većinom muških, dodalo je nepoznatu osobu na društvenoj mreži više od 25 puta. 

Uprkos tome što je virtuelni svijet uzeo veliki danak u svakodnevnom životu mladih osoba, pozitivan je podatak da bi se čak 92% ispitanika ipak odreklo Facebooka u korist odlaska na kafu s prijateljima. Međutim, i kada se druže uživo, ispitanici, odnosno jedna trećina njih, odgovara na poruke drugih prijatelja.

Istraživanje je pokazalo i da oko 15. godine starosti voda prestaje biti najčešće konzumirano piće i mladi počinju ispijati prve šoljice kafe. Dodatno, oni najviše vole instant kafu te prije svega biraju kafu NESCAFÉ, koja je na neki način i važan sudionik socijalizacije.

Odlična vijest za sve one koji ne mogu zamisliti početak dana bez šoljice kafe jačeg okusa jeste da je kafa koju vole postala još bolja. Tako će svi ljubitelji kafe zajedno sa svojim prijateljima od sada moći uživati u NESCAFÉ 2in1 s novom recepturom i najjačem okusu kafe do sada, s čak 25% instant kafe u mješavini, u odnosu na ranijih 11%. Vrijeme je da pozovete prijatelja na kafu. #PraviPrijatelji

*Istraživanje pod nazivom „Friendship module“ 2016. godine za potrebe kompanije Nestlé Adriatic provela je kompanija GfK na uzorku od 400 ispitanika od 15 do 25 godina