Nescafé ove godine obilježava 75.godišnjicu svog postojanja kao vodeći brand na svjetskom tržištu na u kategoriji instant kafa na svijetu. Nakon 75 godina od lansiranja NESCAFÉ-a svake sekunde se popije više od 5,500 šoljica ovog napitka. Nescafé, brand kompanije Nestlé koja je još davne 1938. izmislila topivu kafu, danas drži 62 posto udjela na BH tržištu u tom segmentu.
„Slavimo bogatu povijest i nasljeđe NESCAFÉ-a, prve topive kafe na svijetu koja je tijekom 75 godina svog postojanja sačuvala prepoznatljiv okus. NESCAFÉ je danas prisutan u 180 zemalja, a s obzirom na vodeću poziciju u kategoriji proizvođača kafe, planiramo nastaviti s ekspanzijom“, istaknuo je Carsten Fredholm, voditelj Nestlé-ove strateške poslovne jedinice za piće.
NESCAFÉ je nastao uslijed Svjetske ekonomske krize 1929. kada je tadašnji čelnik kompanije Nestlé, Louis Dapples, dobio zadatak da kafu nagomilanu u skladištima u Brazilu pretvori u topive kocke kafe. Tri godine istraživanja pokazale su kako kafa pretvorena u prašak, duže zadržava svoj okus. Kao rezultat, 1938. nastala je prva topiva kafa na svijetu – NESCAFÉ.
Koliko je kafa dio naše svakodnevice govori i činjenica da je upravo kafa drugi najkorišteniji proizvod na svijetu, nakon nafte. Upravo zato NESCAFÉ svoj asortiman prilagođava ukusima lokalnih potrošača, pa ne čudi činjenica kako u svijetu postoji više od 200 različitih okusa NESCAFÉ-a.