Sort by
Sort by

Kompanija Nestlé posjeduje više od 2000 globalnih i lokalnih brendova te svake godine proda više od 360 milijardi porcija hrane i pića, u više od 189 zemalja. Više informacija o pojedinim brendovima pronađite u sklopu prikazanog izbornika.

„Jedna od najvažnijih misija kompanije Nestlé je da svojim potrošačima pruži uravnoteženu ishranu i pomogne im da usvoje zdrave navike od malih nogu. Kao svjetski lider u proizvodnji hrane i pića, Nestlé je također svjestan svoje ekološke odgovornosti. U skladu sa dugoročnim ciljevima održivog razvoja, kompanija radi na unapređenju zdravijeg života za 50 miliona dece i pružanju pomoći i poboljšanju životnog standarda za 30 miliona ljudi.

Kompanija Nestlé se također aktivno bori protiv klimatskih promjena, pokretanjem inicijativa za postizanje nulte stope neto emisije do 2050. godine na tržištima na kojima posluje. Nestlé je 2010. godine ušao u obavezu sprečavanja krčenja šuma u kojoj se navodi da proizvodi kompanije neće biti povezani sa uništavanjem šuma, a 2020. godine pokrenuo je edukativnu kampanju pod nazivom „Biraj zeleno“, s ciljem podizanja svijesti javnosti o važnost smanjenja količine vode koja se koristi, mogućnost višekratne upotrebe plastike i upravljanje otpadom, s posebnim naglaskom na bacanje hrane.”

„Nestlé kontinuirano ulaže u inovacije svojih proizvoda i proizvodnih procesa. Najznačajnija renoviranja su u kategorijama Nestlé žitarica za doručak, gdje je šećer smanjen za preko 40%, a glavni sastojak su integralne žitarice i MAGGI kulinarski asortiman, sa smanjenim udjelom soli, kao i Super supe obogaćene vitaminom B6. , B12 i C.

Fokus kompanije Nestlé je i na sirovinama na bazi biljnih proteina, koje su dio GARDEN GOURMET asortimana. Kako bi podstakao zdravu ishranu, Nestlé je kreirao VegePorcija – vodič za ishranu više biljne hrane. Bez obzira da li jedete meso ili ste vegetarijanac, vegan ili fleksitarijanac, VegePorcija vam pomaže da pripremite zdrav doručak, ručak i večeru sa svim potrebnim makronutrijentima.

Nestlé se pobrinuo i za zdrave prehrambene navike najmlađih, kreirajući za njih NutriPorcija – Tanjir pravilne ishrane, koji jednostavno prikazuje odgovarajuće količine svake grupe namirnica za dva glavna obroka: ručak i večeru.

Kao svjetski lider u proizvodnji hrane i pića, kompanija Nestlé osluškuje potrebe svojih potrošača, s kojima zajedno radi na stvaranju održive i zdrave budućnosti."