Nestlé lansira svoj prvi oglas tokom Super Bowla

To Press Releases listSarajevo,jan 31, 2014

Kompanija Nestlé će po prvi put tokom završnice američke nacionalne fudbalske lige Super Bowla, jednog od najgledanijih sportskih događaja na svijetu, lansirati svoj novi proizvod.

Procjenjuje se da utakmicu Super Bowla gleda skoro 108 miliona ljudi, pa su reklame na poluvremenu tuakmice, koje prezentiraju američke slavne ličnosti i zabavljači, postale važne gotovo koliko i sama utakmica.

Nestlé će svoj proizvod Butterfinger Peanut Butter Cups, kombinaciju mliječne čokolade ispunjene glatkim i hrskavim kikiriki puterom, lansirati tokom 30 sekundi komercijalnog prijenosa Super Bowla u nedjelju, 2. februara.

„Prednosti izlaganja brenda tokom Super Bowla su ogromne i obuhvataju mnogo veći broj ljudi od onog koji gleda samu utakmicu. Super Bowl je u Americi veliki događaj koji traje po nekoliko mjeseci što dopušta brendu da se poveže s potrošačima pričajući im priču i stvarajući usput značajnu količinu medijske pažnje“, kazao je Jeremy Vandervoet, marketing menadžer Nestlé Butterfinger.