Access to Nutrition Indeks – Nestlé vodeći u provedbi odgovornih politika oglašavanja zamjenskih mlijeka za dojenčad

To Press Releases listSarajevo,jan 15, 2016

Indeksmjeri uspjeh najvećih svjetskih proizvođača hrane i pića u odnosu na njihovepolitike i prakse vezane uz prehranu i pretilosti

Kompanija Nestlé zauzela je prvo mjesto na listi indeksa Access to Nutrition(ATNI) za 2016. godinu u segmentu odgovornog oglašavanja zamjenskih mlijeka zadojenčad, dok je u ukupnom poretku druga. Nestlé je prema ovom kriterijuizabran kao vodeći proizvođač zamjenskih mlijeka za dojenčad koji slijedistroga pravila, u skladu s kodeksom Svjetske zdravstvene organizacije te svoje dobreposlovne prakse primjenjuje na globalnom nivou.

Indeks Access toNutrition je globalna inicijativa koja rangira najveće svjetske proizvođačehrane i pića u odnosu na njihove politike i prakse vezane uz prehranu ipretilosti. ATNI je nezavisni alat koji postavlja standarde, namijenjen jeinvestitorima, zdravstvenim zagovornicima i kompanijama, a formira se natemelju javno dostupnih informacija te onih dobivenih od strane kompanija.

Cilj inicijative jepotaknuti kompanije da ulože napore u rješavanje globalnih problema vezanih uzprehranu poput dostupnosti hranjivih proizvoda i odgovornog uključivanja uedukaciju potrošača o pravilnim prehrambenim navikama.

Ove godine u indeks subile uključene 22 najveće prehrambene kompanije koje su rangirane u sedamkategorija: upravljanje, proizvodi, dostupnost, oglašavanje, stil života, označavanjei cjelokupni angažman.

Indeks je istaknuoNestléovu „jasnu korporativnu strategiju kada je riječ o prehrani“, a koja seodnosi na stalna unapređenja proizvoda, osiguravanje pristupa hranjivim proizvodima,odgovorno oglašavanje te jasnu komunikaciju preuzetih obaveza.

Vođen strašću prema prehrani,Nestlé će nastaviti sarađivati s ATNI-om te pozdravlja konkretne preporuke iz izvještajao tome kako poboljšati učinkovitost u svrhu boljeg odgovora na globalne izazoveu prehrani.

Više informacija potražite na Accessto Nutrition Index.