Prehrana

Kao svjetski lider u prehrani, zdravlju i zdravom životu, Nestlé vjeruje da budućnost kompanije leži u pronalaženju rješenja koja će pomoći ljudima da se hrane zdravije, bilo da imaju problema s nedostatkom vitamina i minerala ili pretilošću.
Ovi problemi na globalnom nivou utječu na inicijativu Nestléa da se usredotoči na pronalaženje rješenja za sve društvene segmente, a posebice za populaciju koja živi u siromaštvu.

Naši ciljevi

Razvijena prije 140 godina, naša strategija prehrane, zdravlja i zdravog života temelji se na procjenama da će se u budućnosti podići svijest potrošača o važnosti zdrave prehrane.  Koristeći rješenja zasnovana na znanosti, težimo unapređenju kvalitete života kroz prehranu koja doprinosi zdravlju i dobrobiti potrošača, uključujući i one s posebnim nutritivnim potrebama te one s niskim primanjima, nudeći im ukusnije i zdravije proizvode po pristupačnim cijenama. Također, cilj nam je podizanje svijesti, znanja i razumijevanja među potrošačima, kroz jasnu i odgovornu komunikaciju.

“Nestlé Nutrition Council” (Nestlé vijeće za prehranu), sastavljeno od međunarodno priznatih stručnjaka, na čelu s izvršnim predsjednikom Werner Bauerom, održava redovne sastanke s Nestlé menadžerima, u cilju vođenja Nestlé strategija na polju prehrane, koja je važna za poslovne interese Nestléa.

Naše aktivnosti

Nestlé kontinuirano ulaže u razvoj i poboljšanje nutritivne vrijednosti proizvoda u svim kategorijama te radi na unapređenju upravljanja bazom recepata za bolju nutritivnu analizu i praćenje. Konstantno radimo na smanjenju udjela soli, šećera, zasićenih masnih kiselina i umjetnih bojila u proizvodima, dodajući više hranljivih sastojaka i korisnih mikronutrijenata, čime pružamo hranljive, visokokvalitetne proizvode dostupne i populaciji s nižim primanjima.  Nadalje, primjenjujemo odgovorno oglašavanje i prodaju formula za novorođenčad, prateći preporuke Svjetske Zdravstvene Organizacije (World Health Organization).

Naš nastup

Vođeni posvećenošću prema prehrani, zdravlju i zdravom životu, nastojimo povećati nutritivnu vrijednost proizvoda, istovremeno poboljšavajući okus i osjećaj užitka.
Razvijamo i sistem komunikacije i informiranja o markama, koji pruža korisnicima informacije prilikom donošenja odluka o vlastitoj prehrani.

Pojačali smo edukaciju naših zaposlenika o prehrani, zdravlju i zdravom životu te o oglašavanju formula za novorođenčad. Također smo povećali prodaju naših popularno pozicioniranih proizvoda (Popularly Positioned Products) za potrošače s nižim primanjima.